maandag 22 november 2010

Advent-ladekastje...


Hallo, dit weekend een ladekastje van luciferdoosjes gemaakt.
Het zijn er 24 dus kun je het gebruiken als
een adventkalender-doosje;)


Op de kleine hartjes op de laadjes
staan de datums van 1 t/m 24...


Nu nog in alle laadjes een verrassing stoppen...


Op de bovenkant een stempel van Magnolia.


Na de advent kan mijn dochter het doosje
gebruiken voor sieraden of iets anders kleins wat ze wil bewaren.
Ze krijgt tussen kerst en oud en nieuw een
'nieuwe kamer', met veel wit, roze en een tikkeltje aqua
dus heb ik het doosje in die kleuren gemaakt met wederom
het mooie papier van Eline's huis.

Tot een volgende keer,
Groeten Gerda








2 opmerkingen:

  1. Wouw echt heel erg mooi
    Vooral die kleuren combinatie
    Ga vandaag ook maar zo een soort kastje maken,
    hopelijk heb ik genoeg lucifer doosjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben druk op zoek naar en beschrijving van zo'n kastje :) Kan iemand me daarmee helpen?

    Vriendelijke groet,
    Femke Kokke

    PS. Hij is heeeeel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen